MASALAH KENCING MANIS

&

KOLESTEROL TINGGI?

ADAKAH ANDA MENGALAMI PERKARA-PERKARA BERIKUT?
 
 

ANDA MEMERLUKAN RAWATAN & PENCEGAHAN… TAPI…

ADAKAH ANDA MEMPUNYAI PERSOALAN-PERSOALAN BERIKUT?

 

MEMPERKENALKAN…!!!


 

TU7UH DIFORMULASIKAN DARI BAHAN-BAHAN TERBAIK!

7 BAHAN UTAMANYA IALAH…


SOALAN-SOALAN LAZIM

ADAKAH MINUMAN INI SELAMAT DI MINUM OLEH KANAK-KANAK?
Kandungan dalam TU7UH adalah hasil dari gabungan 5 jenis bahan yang 100% semulajadi. Oleh yang demikian, ia sesuai bagi semua golongan umur. Dengan persekitaran yang semakin tercemar dan gaya hidup yang kurang sihat pada masa kini menyebabkan golongan dalam lingkungan 30-an juga menunjukkan tanda-tanda saluran jantung tersumbat, tahap kolestrol yang tinggi, risiko sakit jantung dan lain-lain lagi. TU7UH boleh mencegah masalah ini.

SAYA SEORANG PENGHIDAP GASTRIK. ADAKAH PENGAMBILAN TU7UH AKAN MEMUDARATKAN SAYA?
Pengambilan TU7UH sepatutnya tidak memudaratkan. Malahan, kandungan halia yang menjadi salah satu ramuan TU7UH adalah sangat dikenali manfaatnya terhadap sistem penghadaman dan gastrointestinal manusia. Anda boleh mengambil TU7UH selama beberapa hari dan sekiranya terdapat kesan sampingan yang berlanjutan, berhenti dan temui doktor anda. Anda juga dinasihatkan supaya merujuk kepada doktor anda untuk khidmat nasihat professional.

SAYA PESAKIT KENCING MANIS. BOLEHKAH SAYA MENGAMBIL TU7UH?
Pada sukatan  1 (atau 2) sudu besar sehari, kadar gula yang terkandung dalam TU7UH amat rendah. Oleh itu, kemungkinan TU7UH untuk memudaratkan pengguna yang menghidap penyakit kencing manis adalah sangat rendah. Namun anda dinasihatkan supaya merujuk kepada doktor untuk khidmat nasihat professional.

BOLEHKAH MEREKA YANG MENGHIDAP LELAH ATAU ARTHRITIS MENGAMBIL TU7UH?
Semestinya boleh. Malah pakar perubatan telah mengesahkan bahawa bawang putih, halia, jus lemon, pati cuka epal dan madu boleh membantu  dalam pencegahan dan penyembuhan penyakit seperti arthritis, lelah, darah tinggi, tahap kolesterol berlebihan, beberapa jenis barah, angin, peredaran darah dan jantung, obesiti, ulser dan lain-lain.

BOLEHKAH TU7UH MEMBANTU MENGURANGKAN TAHAP KOLESTEROL SAYA?
Hasil kajian daripada doktor-doktor di Malaysia dan seluruh dunia mendapati bahawa pengguna yang mengambil bahan-bahan yang terkandung dalam TU7UH memberi kesan positif. Yang lebih menakjubkan, sesetengah pengguna mendapat manfaat selepas sebulan pengambilan TU7UH.

BOLEHKAH SAYA MENGAMBIL TU7UH WALAUPUN SAYA TELAH MENJALANI PEMBEDAHAN JANTUNG BEBERAPA TAHUN LALU?
TU7UH  dihasilkan daripada 100% bahan-bahan semulajadi dan ia sememangnya boleh membantu mencegah masalah saluran darah tersumbat dan melancarkan peredaran darah.

ADAKAH IA DAPAT MEMBANTU MENINGKATKAN DAYA KETAHANAN BADAN?
Kesemua 7 bahan yang terkandung dalam TU7UH mempunyai ciri-ciri yang dapat meningkatkan daya ketahanan badan seperti antibiotik semula jadi, dan antioksidan.
 
 
Berkesan ke ??? JOM LIHAT TESTIMONI









 
 
NAk Order :-
019-4003163

Comments